Thursday, April 29, 2010

Ulam Ulaman

SEMALAM gi Pasar Borong Selangor ngan husband sebab nak beli ulam. ITD nak bt pot luck. he bestnye dapat makan2. tugasan aku senang je cuma beli ulam je. biasa lah aku kan "pandai masak" sebab tu nak tugasan yg mcm ni. hehehe pandai ke tak ni? actually aku memang minat ulam-ulam dan sayur. dulu kalau makan nasi asalkan ader sayur pun dah ok. jadi kalau dipikir balik memang sesuailah tugasan ni ngan aku. actually lepas keje kul 6 dah pegi Giant kat Putra Height ni tapi takde ulam. dapat beli bendi je kat situ. mane cukup bendi je kan. lepas tu ajak husband gi pasar. tak penah2 la aku gi pasar ni la first time gi pasar selepas dah bertahun2 dok Putrajaya. ye lah selalunye kalau nak beli aper2 barang basah pun aku beli kat Carrefour atau Tesco je. so kul 8.30 aku pegi lah pasar. suka giler aku biler dah sampai pasar. banyak nye sayur. pasar tu pun besar kan. memang mcm2 ade. ni lah ulam2 yg aku beli.

Daun Kesum

Timun

Pegaga

Daun Tenggek Burung

Daun Selasih

No comments:

Post a Comment