Friday, April 23, 2010

Colour Rambut....FOLLOW ME natural color

HARI jumaat minggu lepas aku colour rambut...sebelum ni ade mintak Kak Gee beli kan colour rambut ni...mula2 Kak Gee kata nak beli Revlon 54, tapi last2 die beli yg Follow Me 05 ni...bg aku tak kisah lah mane2 pun asalkan cantik kan!!...jadi hari Jumaat minggu lepas kita org setlah masa nak bt operasi colourkan rambut aku ni...Kak Gee jugak yg kena buat...takde lah saje je nak bermanja ngan Kak Gee kan...set kul 5.30 tapi Kak Gee ade keje pulak....last2 kul 6.00 baru start...abg aku dah ade kat bawah tunggu..tp takpe lah biar die tunggu..aku on je ngan projek aku ni...akhirnye dalam kul 6.30 siap lah...aku basuh rambut pukul 8.00 mlm saje je nak biar lama sikit

Ni lah die pewarna rambut tu...

Sebelum

Then ni hasil nye bile dah pakai...rasa macam belum cukup brown lagi kan?...nnt nak beli 1 kotak lagi..
__._,_.___

No comments:

Post a Comment