Sunday, April 18, 2010

Hadiah Kahwin

NI hadiah-hadiah kahwin yang kawan2 bagi...saje je letak sikit ni dulu tak sempat lagi nak ambik gambar yang banyak2 kat umah tu...tapi takpe satu hari nanti aku ambik jugak nanti...Terima Kasih lah kepada kawan2 yang dah bagi hadiah tu...sebenarnye husband yg dapat hadiah banyak sebab die ramai kawan...aku dapat banyak jugak tapi x sebanyak hadiah die lah...nak kena ingat satu2 ni hadiah yg kawan2 bagi sebab kalau depa kawin pulak aku pulak yg nak kena bagi....actually banyak barang letrik lah yang aku dapat...memang kalau aku pindah rumah memang dah tak payah beli barang letrik dah..Thanks to ALL

memang nak beli toaster sekali ader bos husband bagi...memang suka sgt

Ni hadiah dr ITD....satu2 nye hadiah kawin yg dah pakai



Tie ni kak dila bagi untuk husband

No comments:

Post a Comment