Monday, April 26, 2010

Princess Hours


RASA nye dah lame dah tak tengok cite Korea. bukan tak nak tengok tapi takde cite best la lately ni. rasanye last aku tengok cite Korea yg best cite Princess Hours lah. mesti ramai yg layan cite ni kan? memang best la cite ni. takde ker Princess Hours 2 pulak ek? kalau ader confirm best kan. cd cite ni aku dah beli dah. kalau ader sesiape yg nak sewa boleh lah contact aku. diulangi sewa ek. pinjam2 tak main tau. eh gurau je lah. kalau cite best memang aku beli cd. sebab senang bile2 nak tengok boleh tengok kan. mula2 beli cd tu hari2 aku tengok cite ni. lepas balik keje je terus layan cite ni. cd die banyak kan...kadang2 sampai kul 1, 2 pagi baru tidur. memang lah sebab kalau dah start tengok memang tak boleh stop. lepas tu setiap kali tengok mesti mengalir air mata (saje tak nak cakap yg aku nangis, cuba la guna perkataan lain) hai sedih gile lah cite ni. macam mane ek org Korea ni boleh bt cite yg best. lately ni ader lah aku perasan kat tempat kita ni pun ader lah satu dua cite filem yg nak bt macam ala2 cite korea. tapi malangnye langsung x menjadi. menyampah, hampeh semua ader. kadang2 geli pun ader gak. tak best langsung. bile lah cite melayu nak best ek. kadang2 promo bukan main lagi. ingat kan best sekali pegi tengok alahai menyesal aku tengok. rasanye kalau layan tidur kat umah lagi baik kot. hai dah mengarut aku ni kata nak cite pasal Princess Hours!!!!! ok lah kepada semua peminat cite Korea same2 lah tunggu kot ader cite yg best lagi lepas ni. ke dah ader cite yg best? dan aku sorang je yg tak tahu!!!

Antara cite Korea yg best sangat :

My Lady

Boys Over Flower

My Girl

Full House

No comments:

Post a Comment