Thursday, May 13, 2010

Kena Check Up.....

MINGGU lepas ade check up kat opis. biasa lah keje kat PM Care kan! mestilah kena pastikan staf semua sihat, betul tak? ye lah, sebab aku tengok memang ramai yg tak sihat kat opis ni. terdengar org batuk sana sini. termasuk lah aku yg memang dah lama demam. batuk jangan cakap lah. rasa dah setengah tahun batuk ni tak berenti2 pun. dah habis ubat batuk Dr bagi aku telan. tapi tak ok ok jugak. tapi dieorang(misi2 yg cute ni) cuma check suhu badan je. kalau suhu tinggi sangat mungkin dpt mc utk hari tu. rasanye suhu x normal adalah 37 ke atas lah. suhu aku 36.8. jadi still ok lah. hai kenapa lah tak tinggi kalau tak boleh balik kan? hahaha. ade jugak mcm tu kan? lepas tu misi tu tengok aku asyik batuk je die bagi lah topeng muka. aku pakai kejap je lepas tu buang je. biasalah macam rimas pulak nak pakai lama2 kan? hehehe





No comments:

Post a Comment