Thursday, May 13, 2010

Coklat FERRERO ROCHER

HARI tu ade kawan(Rosdi) gi bercuti kat Langkawi. saje pegi bercuti bawak anak bini pegi jalan2 makan angin. actually ni kawan husband. aku kenal jugak sebab keje 1 opis dulu masa kat JPM. die pun org Kelantan jugak. mcm biasa lah kalau gi Langkawi mesti nak kirim coklat kan. jadi husband kirim suruh die beli coklat dan perfume sekali. utk pengetahuan korang husband aku memang hantu perfume. mcm aku jugak lah. berlambak perfume. die kalau takde perfume memang tak blh hidup. perfume die sekejap je habis. kalau beli kat Langkawi dapatlah murah sikit drpd beli kat sini. tp jgn korang beli kat jeti pulak. sbb kat jeti mahal jugak harga die. kena survey dulu sebelum beli. yg coklat tu mcm2 lah die beli. dah banyak jadi aku bawak lah 1 coklat FERRERO ROCHER ni datang opis. ye lah kalau simpan kat umah pun bukannye makan sgt. nak bg kawan2 opis rasa sikit2 sorang. memang sedap lah makan ramai2. aku pun makan jugak. tu lah die hehehe..... nanti lah kalau ade rezeki lagi nanti bawak lagi k.

No comments:

Post a Comment